söndag 13 maj 2012

Bra avslut på veckan

Avslutade min sista praktik-vecka i fredags! Obeskrivlig känsla... Imorgon börjar jag jobba på timmar fram tills examen och därefter anställning. Kunde inte ha blivit bättre! 
För att fira detta for jag och tjejerna på jobbet hem till Therese och åt middag och drack vin, mycket trevlig kväll!
Igår var Älskling på 40års partaj så jag hängde med Sara. Vi kollade på en riktig chickflick film "The Vow", den var sorglig och vacker på en och samma gång. Den handlade om ett gift ungt par som är med i en bilolycka. Tjejen vaknar upp ur en koma med minnesförlust, de fem senaste åren är som bortblåsta inkl minnet av hennes man som får kämpa för att återvinna hennes kärlek. Helt klart sevärd.

Idag har varit en lugn dag, sov länge länge, vaknade upp till strålande solsken. Tog en skön promenad och lyssnade på musik, det luktar så gott ute nu tycker jag, tror det är häggen (?) som slagit ut i blom.

Fast det här är äppelblom och luktar ingenting men är otroligt vacker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar